Wednesday, October 5, 2011

Rugaciune pentru bunul sfârsit al vietii





Doamne, Iisuse Hristoase, Cel Ce vrei ca toti oamenii sa se mântuiasca si nimeni sa nu piara si Caruia totdeauna cu nadejde de îndurare ne rugam, Cel Ce Însuti cu glasul Tau cel dumnezeiesc ai zis: „orice veti cere de la Tatal în numele Meu, va fi voua”, cu inima umilita si cu lacrimi fierbinti cazând înaintea Ta, ma rog ca, si pentru numele Tau cel sfânt, în ceasul sfârsitului vietii mele sa-mi dai minte întreaga, cunostinta adevarata, mustrare cugetului pentru pacatele vietii mele, cu care Te-am mâniat, si daruieste-mi, Dumnezeule, credinta, nadejde si iubire neschimbata, ca astfel cu inima curata sa pot grai catre Tine, Doamne, Cel Ce esti binecuvântat în veci: „în mâinile Tale îmi dau sufletul”

Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...