Thursday, October 6, 2011

Rugaciune de multumire pentru însanatosire




De binefacerile Tale ca un rob nevrednic învred­nicindu-ma, multumire Îti aduc Tie, Dumnezeule al îndurarilor si a toata milostivirea, ca nu ai trecut cu vederea cererile mele, ci mi-ai aratat iubirea Ta de oameni. Grele au fost încercarile prin care am trecut, si teama m-a cuprins ca nu voi sti sa le stau împotriva. 

Stiam ca neputinta mea este mare, dar m-ai facut sa simt ca mai mare este dragostea Ta fata de tot omul care Te cheama în ajutor.

Preadulce Iisuse, asa cum ai împlinit cererile mele, asa întareste-ma sa plinesc si eu poruncile Tale cele sfinte. Precum nu ai sovait a tamadui trupul meu, asa nu sovai a curati si sufletul meu de toata întinaciunea. Caci ce folos voi avea daca trupul va avea sanatate, dar sufletul va fi cuprins de boala? Sau ce folos voi avea daca pâna la sfârsitul vietii pamântesti trupul meu nu va cunoaste boala, daca dupa Înviere va fi prada durerilor?

O, sa nu-mi pun nadejdea în sanatatea trupului, ca sa nu fiu rusinat. Caci cine se lauda cu sanatatea poate fi smerit de Dumnezeu prin amara suferinta. Iar mie sa nu-mi fie a ma lauda decât în numele Tau, Doamne, Dumnezeul meu.

Îndraznesc sa Te rog, Preabunule Doamne, ca ori de câte ori furtuna încercarilor se va abate asupra sufletului meu, sa ma ajuti asa cum m-ai ajutat si de data aceasta. Pentru ca în afara de Tine nu pot afla izbavire.

Multumindu-Ti iara si iara pentru facerile Tale de bine, pentru cele aratate si cele ascunse, Te rog ocroteste cu harul Tau pe tot poporul binecredincios, pe toti cei ce iubesc Biserica Ta si defaimeaza învataturile pierzatoare de suflet, ca sa Te laudam si sa Te slavim în vecii vecilor. 

Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...