Tuesday, October 4, 2011

Rugaciune pe patul de moarte




Slavindu-Te, Te slavesc pe Tine, Doamne, ca ai cautat spre smerenia mea si nu m-ai dat în mâinile vrajmasilor, si ai mântuit din nevoie sufletul meu. 

Si acum, Stapâne, sa ma acopere pe mine mâna Ta si sa vina peste mine mila Ta, ca s-a tulburat sufletul meu si amarnic îi este sa iasa din netrebnicul si întinatul meu trup. 

Ca nu cumva vicleanul sfat al celui potrivnic sa ma întâmpine si sa ma poticneasca întru întuneric, pentru pacatele cele facute de mine, cu nestiinta si cu stiinta, în viata aceasta. 

Milostiv fii mie, Stapâne, si sa nu vada sufletul meu întunecatul chip al viclenilor diavoli, ci sa-l ia îngerii Tai cei straluciti si luminati. 

Si când ma vei judeca, sa nu ma apuce mâna stapânitorului acestei lumi, ca sa ma surpe pe mine, pacatosul, în adâncul iadului, ci stai lânga mine si-mi fii Mântuitor si sprijinitor, pentru ca aceste chinuri trupesti veselie sunt robilor Tai

Miluieste, Doamne, sufletul meu cel întinat cu patimile acestei vieti si, prin pocainta si marturisire, curat pe el îl primeste, ca binecuvântat esti în vecii vecilor. 

Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...